دیوارپوش پلاستیکی

خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان

خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان
فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آغاز همکاری

✓ Valid number ✕ Invalid number
دریافت اطلاعات بیشتر درباره:
5/5 - (1 امتیاز)

این روزها طراحی دکوراسیون داخلی به یکی از موارد بسیار مهم برای اکثر افراد تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید وضعیت اقتصادی در جامعه به گونه‌ای است که افراد به دنبال روش‌های ارزان قیمت برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود هستند. از متریال‌هایی که می‌تواند به شما در طراحی دکوراسیون داخلی کمک شایانی کند، دیوارپوش فومی پشت چسبدار است. لازم به ذکر است بدانید این محصول در انواع مختلفی توسط شرکت‌های گوناگون تولید می‌شود در نتیجه شما قدرت انتخاب بالایی در هنگام خرید دیوارپوش فومی پشت چسبدار ارزان  خواهید داشت. به همین دلیل تصمیم داریم در این محتوا این متریال را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با کاربرد و مزایای آن آشنا کنیم. در نهایت پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این متریال تا انتها محتوا با ما در وب سایت دلوین پلاست همراه باشید.

سوالی دارید ؟
ما پاسخگوی شما خواهیم بود
از مشاوره تا خرید و نصب

آشنایی با دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان

دیوارپوش فومی پشت چسبدار یکی از انواع دیوارپوش‌ها است که از جنس فوم ساخته شده و در پشت آن یک لایه چسب وجود دارد. این دیوارپوش به دلیل قیمت مناسب، نصب آسان و تنوع طرح و رنگ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در ادامه بهتر است ذکر کنیم دیوارپوش فومی پشت چسبدار در دو نوع تایل و رولی تولید می‌شود. نوع تایل برای دیوارهای کوچک و نوع رولی برای دیوارهای بزرگ مناسب‌تر است. ضخامت دیوارپوش فومی پشت چسبدار معمولاً بین 2 تا 5 میلی‌متر است. ضخامت بیشتر، مقاومت دیوارپوش را در برابر ضربه و خراش افزایش می‌دهد.

نکات مهم که در هنگام خرید دیوارپوش فومی پشت چسبدار باید 

مطمئنا زمانی که برای خرید یک متریال جهت طراحی داخلی فضای مورد نظر خود اقدام می کنید حتما باید نیازهایی خود را در نظر بگیرید و به موارد خاصی توجه کنید تا بتوانید یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجریه نمایید. در ادامه 5 پارامتر که باید در هنگام خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان به آن‌ها توجه کنید را ذکر خواهیم کرد و هر کدام را به صورت مجزا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • نوع دیوارپوش را انتخاب کنید: دیوارپوش فومی پشت چسبدار در دو نوع تایل و رولی تولید می‌شود. نوع تایل برای دیوارهای کوچک و نوع رولی برای دیوارهای بزرگ مناسب‌تر است.
  • ضخامت دیوار پوش را انتخاب کنید: ضخامت دیوارپوش فومی پشت چسبدار معمولاً بین 2 تا 5 میلی‌متر است. ضخامت بیشتر، مقاومت دیوارپوش را در برابر ضربه و خراش افزایش می‌دهد.
  • طرح و رنگ دیوارپوش را انتخاب کنید: دیوارپوش فومی پشت چسبدار در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود است. طرح و رنگ دیوارپوش را با توجه به دکوراسیون داخلی و سلیقه خود انتخاب کنید.
  • کیفیت دیوارپوش را بررسی کنید: قبل از خرید دیوارپوش فومی پشت چسبدار، کیفیت آن را بررسی کنید. دیوارپوش با کیفیت باید دارای سطحی صاف و یکدست، بدون موج و حباب باشد.
  • قیمت دیوارپوش را مقایسه کنید: قیمت دیوارپوش فومی پشت چسبدار با توجه به نوع، ضخامت، طرح و رنگ متفاوت است. قبل از خرید، قیمت دیوارپوش را از چند فروشگاه مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید.
خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان

مزایای استفاده از دیوارپوش فومی پشت چسبدار ارزان

استفاده از دیوارپوش فومی پشت چسبدار، مزایایی را برای شما به همراه خواهد داشت. این مزایا (قیمت مناسب، نصب آسان، تنوع در طرح و رنگ، عاق بودن این متریال در برابر حرارت و صوت و غیره) می باشد. در ادامه هر یک از این موارد را به صورت مجزا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت مناسب

قیمت دیوارپوش فومی پشت چسبدار نسبت به سایر انواع دیوارپوش‌ها، قیمت مناسب‌تری دارد. این امر به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان‌تر در تولید دیوارپوش فومی پشت چسبدار است. دیوارپوش فومی پشت چسبدار گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون داخلی است.

نصب آسان

نصب دیوارپوش فومی پشت چسبدار بسیار آسان است و به ابزار خاصی نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پشت دیوارپوش را از کاغذ محافظ جدا کنید و آن را روی دیوار بچسبانید. این امر باعث می‌شود تا نصب دیوارپوش فومی پشت چسبدار حتی برای افراد مبتدی نیز آسان باشد.

تنوع طرح و رنگ

دیوارپوش فومی پشت چسبدار در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود است و می‌توان آن را با هر دکوراسیون داخلی ست کرد. این امر به شما امکان می‌دهد تا دیوارپوشی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد. دیوارپوش فومی پشت چسبدار گزینه‌ای عالی برای ایجاد یک فضای زیبا و خلاقانه است.

عایق حرارتی و صوتی

دیوارپوش فومی پشت چسبدار می‌تواند به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل کند و به کاهش سر و صدا و گرمای محیط کمک کند. این امر می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کند. دیوارپوش فومی پشت چسبدار گزینه‌ای عالی برای کاهش آلودگی صوتی و گرمای محیط است.

خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان

قابلیت شستشو

دیوارپوش فومی پشت چسبدار قابل شستشو است و می‌توان آن را به راحتی با آب و صابون تمیز کرد. این امر به حفظ ظاهر دیوارپوش کمک می‌کند. دیوارپوش فومی پشت چسبدار گزینه‌ای عالی برای حفظ نظافت دیوارها است.

قابلیت جداسازی

دیوارپوش فومی پشت چسبدار را می‌توان به راحتی از دیوار جدا کرد و در صورت نیاز، آن را به مکان دیگری منتقل کرد. این امر به شما امکان می‌دهد تا دیوارپوش را به راحتی تغییر دهید. دیوارپوش فومی پشت چسبدار گزینه‌ای عالی برای ایجاد یک فضای خلاقانه و قابل تغییر است.

دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان را از کجا خریداری کنیم؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می شود. این نکته را در نظر داشته باشید وب سایت دلوین پلاست با کارخانه هایی که در حوزه تولید دیوارپوش فومی پشت چسبدار فعالیت می کنند قرارداد دارد. در نتیجه شما میتوانید این محصول را زیر قیمت بازار تهیه کنید. شایان ذکر است بدانید برای تماس با پشتیبانی وب سایت دلوین پلاست می توانید به سادگی از طریق شماره موجود در تصویر زیر از مشاوره رایگان دلوین پلاست بهره مند شوید.

خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار ارزان

نتیجه گیری

در این محتوا اطلاعات دقیقی در مورد دیوارپوش پشت چسبدار ارزان قیمت در اختیار شما قرار دادیم و مزایای استفاده از آن را هم درج نمودیم. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا با دید باز و آگاهی کامل برای خرید این متریال اقدام نمایید.

فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آغاز همکاری

✓ Valid number ✕ Invalid number
دریافت اطلاعات بیشتر درباره:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *