سقف کاذب پی وی سی

تولید سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ

تولید سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ
فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آغاز همکاری

✓ Valid number ✕ Invalid number
دریافت اطلاعات بیشتر درباره:
اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂

یکی از انواع طرح های موجود در بازار برای سقف کاذب پی وی سی، طرح سنگ است که در موارد زیادی کاربرد داشته و جلوه زیبایی دارد. تولید سقف کاذب پی وی سی توسط این مجموعه با استفاده از بهترین متریال صورت می‌گیرد که باعث می‌شود کیفیت عالی و دوام محصول تولید شده تضمین گردد. تولیدات این مجموعه به صورت عمده و خرده برای تمام کشور قابل عرضه است.

سوالی دارید ؟
ما پاسخگوی شما خواهیم بود
از مشاوره تا خرید و نصب

تولید سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ

بررسی کیفیت سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ

بررسی کیفیت سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ سقف کاذب که با طرح سنگ تولید می‌شود یکی از مواردی است که می‌تواند جلوه‌ای لوکس و لاکچری به محیط بدهد. تولید این سقف کاذب به گونه‌ای است که رگه‌هایی در آن ایجاد شده و در رنگ‌های مختلف تولید شده است. و در طراحی داخلی جلوه انواع سنگ‌های قیمتی را در دکوراسیون ایجاد می‌کند. کیفیت این محصولات در سطح بالایی است و ویژگی‌هایی دارد که در ادامه ذکر خواهد شد.

  • مهم‌ترین ویژگی سقف کاذب طرح سنگ این است که دوام بسیار خوبی دارد و در برابر ضربه و خراشیدگی مقاوم است.
  • اندازه و ابعاد این سقف کاذب به گونه‌ای است که می‌توان سطوح و سقف را به طور کامل پوشش داد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های این کالا این است که رطوبت را جذب نمی‌کند و چون از جنس پلاستیک است ضد آب و ضد نم است.
  • این محصولات بسیار سبک بوده و آماده برای نصب هستند. نصب این سقف کاذب به سادگی امکان پذیر است و در طول نصب این کالا دچار آسیب نخواهد شد.
  • یکی از ویژگی‌هایی که این مدل از سقف کاذب را بسیار محبوب کرده این است که رنگ و طراحی آن ثابت بوده و در اثر گذشت زمان از بین نمی‌رود. و به مدت زیادی جلوه و نمای زیبای خود را حفظ می‌کند.
  • با تمام ویژگی‌های منحصر به فردی که ذکر شد بد نیست بدانید این کالا به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و قیمت پایینی دارد.

سفارش خرید سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ

سفارش خرید سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ مشتریانی که سفارش خرید سقف کاذب می‌دهند دو دسته هستند. یا مشتری خرده هستند که قصد دارند این محصول را برای یک واحد منزل خود سفارش دهند و یا مشتری عمده هستند. لازم به ذکر است گرچه قیمت این محصول بالا نیست و خرید آن مقرون به صرفه است اما برای مشتریان عمده این امکان وجود دارد که با قیمت پایین‌تری عرضه شود.

این موضوع برای کسانی که در کار ساخت و ساز بوده و یا در زمینه فروش سقف کاذب فعالیت دارند ممکن است حائز اهمیت باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه خرید و سفارش سقف کاذب داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. در این وب سایت با استفاده از راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده‌اند امکان ارتباط با مشاوران و کارشناسان ما فراهم شده است.

فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آغاز همکاری

✓ Valid number ✕ Invalid number
دریافت اطلاعات بیشتر درباره:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *