سقف کاذب پی وی سی

کارخانه تولید سقف کاذب پی وی سی سفید براق

کارخانه تولید سقف کاذب پی وی سی سفید براق
فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آغاز همکاری

✓ Valid number ✕ Invalid number
دریافت اطلاعات بیشتر درباره:
اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂

کارخانه تولید سرامیک مشکی کف براق در بسته بندی و وزن های مختلف این محصول را آماده نموده و به پخش آن در سراسر کشور و بازار جهانی می پردازد. مدل و طرح های بسیار گوناگونی برای این محصول در نظر گرفته شده که همه می توانند انتخاب راحتی از بین آنها داشته باشند. خریداران در صورت نیاز می توانند به صورت عمده آن را تهیه کنند.

سوالی دارید ؟
ما پاسخگوی شما خواهیم بود
از مشاوره تا خرید و نصب

کارخانه تولید سقف کاذب پی وی سی سفید براق

مشخصات فنی سقف کاذب پی وی سی سفید براق

مشخصات فنی سقف کاذب پی وی سی سفید براقسرامیک کف سایز بزرگ براق به عنوان یکی از پر مصرف ترین و بهترین محصولات در صنعت ساختمان به شمار می رود که در منازل، ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده واقع می شود؛ در زیر مشخصات فنی این سقف برای اطلاعات بیشتر آورده شده است:

  • عایق صوتی و حرارتی می باشد.
  • نصب بسیار راحت و آسان دارد.
  • از طول عمر و ماندگاری بالا برخوردار است.
  • قابلیت تعویض دارد.
  • در برابر باکتری ها و حشرات مقاوم است.

سقف کاذب بسیار سبک بوده و در نتیجه بارگیری و نصب آن را با سهولت مواجه می‌ کند؛ شکل، طرح و رنگ های بسیار جذاب و متنوعی دارد که می‌ توان با توجه به رنگ و نوع دکوراسیون به نصب آن روی آورد.

پی وی سی به کار برده در آن استحکام قابل توجهی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند؛ در صورت تخریب می توان به ترمیم یا تعویض آن پرداخت، کاملا سالم بوده و علاوه بر محیط زیست با انسان سازگار است.

سفارش خرید سقف کاذب پی وی سی سفید براق

سفارش خرید سقف کاذب پی وی سی سفید براق سفارش خرید سقف کاذب سفید پی وی سی براق بدون واسطه و مستقیم برای تمام مشتریان در سراسر کشور مقدور می باشد؛ این کالا را می‌توان با کمترین هزینه پرداخت نمود که در فروش آن دلالان و واسطه های فروش هیچ گونه دخالتی ندارند، با توجه به هزینه های پایین که در قبال این محصول می توان پرداخت نمود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که سعی شده تا از برترین شرکت های سازنده جمع‌ آوری شوند و به مشتریان عرضه شوند.

روش فروش کالاها توسط کارخانه سقف کاذب به صورت اینترنتی و از راه دور می باشد و پل ارتباطی ما با مشتریان از طریق شماره های تماسی است که در ادامه قرار داده شده و می توان به واسطه آنها با فروشندگان مربوطه ارتباط برقرار نمود؛ شما برای اطلاع از مشخصات و ویژگی‌ های این کالا می توانید با این فروشندگان مشورت نمایید و پس از این که از اطلاعات کالا مطلع شدید می توانید آن را سفارش دهید.

سفارشات عمده نیز پذیرفته می‌شود و در این صورت هزینه ها بیش از پیش کاهش می یابد؛ این محصول مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده است که به همین منظور فروش بالایی را از آن خود کرده است.

فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آغاز همکاری

✓ Valid number ✕ Invalid number
دریافت اطلاعات بیشتر درباره:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *